Bugün sabah kalktım hafif ama pembe akıntı şeklinde lekelenmelerim vardı doktorumu aradım gittim bebek iyi kasılmaların var dedi progesteron fitil coraspin kullan dedi progesteronu ilk haftalarda 1 ay kullanmıstım ztn başına gelen var mı çok korkuyorum ya birşey olacak diye