33 haftadayız 10 gün kadar karın geriliği cıktı bundan öncesinde de muayenelerimizde 1 haftaya kadar cıkmıstı sonra 4 e düstü simdi tekrar 10 güne cıktık doktor perinatoloji görsün dedi basına gelen varmı ne yapılması gerekebilir sadece karın geriliği var diğer ölçüleri tam yeirnde hatta boyu 1 2 cm uzun kilosu 2 kg haftası 33+2 bu kilolarda olan bebisler var mı aranızda yoksa bizim kilomuz mu az