seydademir61 Kızlar dogum yaptım cok sükür kızım oldu darısı bekleyenlere☺️🤲🏻 kızlar cok uyuyor bebegm hıc uyanmıyor dun sarılıktan yenıdogan yogun bakıma yatırdılar sabah cıkardıkar. Ona ramen uyuyrken mama verıyorum emzırıyorum hıc uyanmıyor nolmakmı
happyela seydademir61 Gözünüz aydın. Normal bir kaç gün sonra uyumama evreleri başlar 🙈 şimdi topuğunu sıkarak uyandırabilirsiniz🥰
GamzeAGacs seydademir61 Canım çok normal ayrıca sarılıkta uyku yapıyor.Bizde sarılık atlatmıştık ve bebeğim 5 saat aralıksız uyurdu zorla kaldırıp emzirirdim.Hatta bi ara öyle uyudu ki ne yapsak uyandıramadık korktuk acile gidicektik 😊Ama normalmiş yenidoğanlarda .Şimdi 2 aylık uyusun diye dua ediyorum uyumuyor😊🌸
aysgl330633 seydademir61 üstünü çok örtmemeye çalış ve uyanma saatinden yarım saat önce uyandırmaya çalış