edablbl Kızlar merhaba bugun kontrolüm vardı. 12+2 haftalık olduk. Doktorumuz suan kız gbi gözüküyor dedi. Sizce degişirmi?
Sevcanesme edablbl benim ablamada kız dedi 7 aylık ken oğlan dediler canım ama yinede hayırlı olsun kız erkek fark etmez sağlıklıca kucağına alın inşllh hepimiz 💝