Merhabalar hanımlar, sürpriz bir gebelik yaşıyorum ve şu an 10. haftayı geçtim. Folik asit kullanımının 13. haftaya kadar olması gerekiyormuş ancak ben gebeliğimi geç öğrendiğim için başlangıçta kullanamadım.
Ayrıca demir eksikliğim ve kansızlığım vardı; doktorum 14. haftaya kadar demir ilacı kullanamayacağımı söylemişti. Fakat şu an şikâyetlerim arttığı için bana bir takviye yazdı: GreenStore Prefolic Plus 30 Yumuşak Kapsül. Aranızda bu ürünü kullanan veya benzer durumlar yaşayan var mı? Deneyimlerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim.