Hanımlar ilk evladımı 26 diğerine 30 yaşında kucağıma aldım şu an 33 yaşındayım üçüncü gebeliğim ve sürekli uyku hali sürekli yorgunluk acaba ileri yaşta gebelikten dolayı mı böyle oluyor yoksa takviyeler mi yetersiz kalıyor bir tek ben mi böyle hissediyorum aklımı oynatacağım artık uyumak istemiyorum o derece özellikle gündüz uykularına asla doyamıyorum gerçi gece de fark etmiyor