yaren15 cihaz farkından oluyor bazen öyle. Geçen gün 6+3de gittim devlet hastanesine cihazlar eski dedi doktor kese ve bebek yok yolk var gibide yok gibide dedi. Ertesi gün özele gittim herşey vardı şükür kalp atışını bile dinletti doktor. Panik yapm daha çok minik. Birkaç gün daha dur başka bir doktora git