21 haftalık hamileyim geçen kontrole gittim herşey iyi dediler idrar enfeksiyonu filan çıkmadı ama aşırı lavaboya gidiyorum beş dk arayla bile geliyo idrarım bide karın altım aşırı sert olup çok ağrı yapıyor nefes kesilmesi oluyo kalça kısımları aşırı ağrıyor fazla yürüyemiyorum çok yürüyünce bacaklarım çok ağrıyor normalmi bunlar bel altı ağrıyor bide çok zorlanıyorum ya