gulkilic Kızlar bugün ikili taramaya girdim her şey normaldi ama rahim damar darlığı varmış takip edelim dedi ve aspirin yazdı. 13+6 yım. Yaşayan var mı ?
superstar_00 gulkilic Merhaba ikili tarama kan testiyle olmuyor mu ? Ultrason sonucunda mi rahim damarında darlık var dedi?
gulkilic yenihamis3452 aspirin kullanmaya devam ediyorum bir de arada tansiyonum düşük çıkıyor onu takip edebilirsin böyle bir durumun varsa
yenihamis3452 gulkilic yok benim sigaradanmış , bırakırsan aspirin yazmayacağım dedi 🥲💐zaten çok azaltmıştım bakalım inşallah bi sorun olmaz