sema1707 devletten devlete, özelden özele değişir. İlk doğumum devlette oldu. Asistanlar açıklığa bakıp durdu (bir iki kişi değil bahsettiğim), salon gibi bi yerde 3,5 kadınla doğum sancısı çektim, sürekli yatırdılar Nst bağlayıp..
- Si özeldeydi. Çok güzel geçti herşey. 2 tane ebe vardı, açıklık için müsaade istiyorlardı, doktorum çok iyiydi, eşim ve kız kardeşim yanımdaydı, hareket ettim, duşa girdim. Çok rahattım.