Rmeysa_01 Kızlar süreç nasıl olmalı bazıları adetin 3. Günü takılıyor diyor bazıları lohusaykende oluyor diyor Birde ağırı sızı oluyor mu doğumdan sonra kontrole bile gitmeye korkar olmuşum
Hatice_00 Rmeysa_01 adet görmeden de spiral takılır bazı kadınlar doğumdan sonra aylarca adet görmüyor bir yılı bulan bile var.ben taktırmadim ama düşünürsen hormonlu spiral öneririm o daha güvenli
elifayaz112_ Rmeysa_01 ben kırkım çıkacağını gün taktırmıştım hormonlu daha iyi oluyor bana da iyi gelmedi diye bir yıl sonra çıkardım eğer kırklıyken takmazsa adetin 3. Günü takılıyor ben bu doğumdan sonra Gine gidip taktırıcam belki bu sefer tutar benim eltim 10 yıldır onunla korunuyor gayet iyi
gogirl Burada doktor 40 ından sonra demişti ben asla taktırmam ama arkadaşım düşünüyordu taktırdımı ne yaptı bilmiyorum
Rmeysa_01 gogirl neden takırmıyosun bende korkuyorum taktırmaktan ama yeni evliydim ilk aydan hamile kalmıştım korunmama rağmen şimdi yine olur diye korkuyorum
Rmeysa_01 Hatice_00 hormonlu olan daha sonra hamile kalmayı zorlaştırıyormuş sen taktırdın mı hormonlu olanı Aynen benimde daha lohusalık bitmemiş adet olur muyum olmaz mıyım bilmiyorum diye sordum burada çünkü aktif ve düzenli emziriyorum
anonimo ben adetten 2 gun sonra taktirdim heralde yeni bitmis adetin rahat taktim dedi galiba bunun disinda acitiyormus ben taktigini anlamadim bile hormonlu ve bakir var bana hormonlu yaramadi cikarttim
Rmeysa_01 elifayaz112_ hormonlu mu kullanıyor eltin Peki siz mi eczaneden alıyorsunuz yoksa hastanede bulunuyor mu
Seda_nur4760 elifayaz112_ benım kaynanam da 10 yılı geçmiştir sprail le korunuyor ve bana doğum bitince de takılıyor dedi hep aklımdaydı doktora sorucam diye ama sormak nasip olmadı
gogirl Rmeysa_01 adet düzenini bozduğunu ve regl de kanama miktarını arttırdığını okumuştum. Ben erkeğin korunması gerektiğini düşünenlerdenim ne korunma hapı ne de bu tarz vücuda sonradan takılan implant tarzı şeyler kadın sağlığı için iyi değil bence
Hatice_00 Rmeysa_01 ben taktırmadim taktırmam da çevremde duydum ayrıca halam da kullanmış sorun yasamadim demişti
anonimo Rmeysa_01 normalde 3 4 gun suren ve az gelen adetim 10 gune cikti normaalde afedersin normal ped kullanirdim spiralle gece pedine gectim hem cok hem uzundu yani artik kan degerlerim düştü halim kalmadi oyle cikardim bazilarininkinide kesiyormus azaltiyormus degisiyor insandan insana
Elya611 gogirl ile korunuyorduk, ilişkinin en başında takıp şuan 4 aylık hamileyim 6 aylık da oğlum var
gogirl Elya611 yine en sağlıklısı o ama kontrol etmemişsinizdir doğum kontrol hapından spiralden daha korunaklı