Tazeeeaneee_ ARYa143 Benim iki doğumum Tuna Akçal ile oldu.Hoca çok iyi ve ilgili zaten doğal doğumu destekliyor.Sosyal medyada da takip ediyorum yakın zamanda yine 2 sezaryan sonrası normal doğum paylaşmıştı.Bakın isterseniz .ben memnunum.
ARYa143 Tazeeeaneee_ 2 sezeryan sonrası mı… Maşallah Allah bağışlasın 🤭🥰 ben de 1 sezeryanım var ssvd çok istiyorum inşallah nasipse 🙈 Teşekkür ederim bilgiler için 🤗
ARYa143 [silindi] ssvd için mi? Şartlar uygunsa suda yapmak için engel olacağını sanmıyorum bence olur 😊 suda yaptıran bazı hastaneler var, metrolife yaptırıyor mu bilmiyorum hiç duymadım
ARYa143 [silindi] evet ben de orayı duydum gördüm sanırım, nette denk gelmişti.. Sizin drunuz orda mı, nerden geleceksiniz
[silindi] ARYa143 daha doktora gitmedim oraya.bayan iki doktor var ikisinden birine giderim inşallah.hilvanda oturuyorum
ARYa143 [silindi] oo bayağı da uzaksınız sanırım🙄hiç gitmedim ama 🙈doğum öncesi bi arayıp fiyat alabilirseniz buraya yazar mısınız?