ozormans bende bu durumdan dolayı normalden çok korktum ve normal istemedim ama dış kapının mandalı bile normal doğursun diye yoksa şöyle böyle oluyormuş dediği için, eşim de dahil korkup normal olsun dediği için normali denedim, doktor hadi sezeryan diyene kadar bekledim acıyla. Hata yapmışım, sezeryanı güzellemiyorum ama benim için doğrusu zaten sezeryanmış hem bebeği hem kendimi strese soktum, evet zor ilk ayağa kalkma falan ama sonuçta bi ameliyat, iyileşme süresi var. Normalde de dikiş durumu oluyor ama her doğumda değil. Yani kısacası sen nasıl istiyorsan mutluysan senin için doğrusu ne ise onu yap. Normali denemiş sezeryan olmuş biri olarak söylüyorum. Sezeryandan yana hiçbir şikayetim kalmadı, ikinciyi olacağım. Elalemin laflarıyla etkilendim ve korktum korktuğum kadar yokmuş, kişide kişiye değişen doğum sonrası bel ağrısı oluyormuş. Ama normalde de sıkıntı yaşayan var. Bünye meselesi doğum şekliyle çok alakalı değil diye düşünüyorum.