Kasıklarım da ağrı var ama normal sanki gaz sancısı gibi 37+5 şimdiye kadar olmamıştı hiç açıkçası
Off nasıl anlıcaz doğum sancısı olduğunu ya 😂😂😂🤦🏻♀️
Şimdiye kadar böyle olmamıştı 2 gündür sanki çocuk tamamen kasıklarımda bütün vücuduyla öyle bi ağırlık hissediyorum kasıkta