feyzaaltunakyuz Günde iki defa olmak üzere fitil kullanıyorum fakat ne kadar ileri itsemde gün içinde iç camasirim bem beyaz oluyor ve kolay kolay erimiyor icerde ve hep uzaniyorum hic ayağa kalkmiyorum sizce de bir faydası oluyormudur bu şekilde de yine
user99 feyzaaltunakyuz fazlasını atıyor akan şey o canım kendimde kullandım alacağını alıyor geri kalanı da atıyor
atiyeunlu feyzaaltunakyuz benim de günde 2 kere kullanmam gerekiyor ama ben sadece akşamları kullanabiliyorum sabah unutuyorum ama benim de öyle bembeyaz oluyor normal bişey o canım
GamzeAGacs feyzaaltunakyuz Canım orta parmağınla itebildipin kadar ileri it .Doktor bana öyle söylemişti.Kalan kısım dışarı atılıyor beyaz ve akıntı şeklinde .Faydası oluyor mutlaka için rahat olsun bende kullanmıştım.
ARYa143 feyzaaltunakyuz atiyeunlu atiyeunlu Kızlar 2 kere kullandım ben de, Dr unuz ne zaman çağırdı sizi? Bitince gel mı dediler, bana 15 gün kullan 1 ay sonra gel dedi 🙄
atiyeunlu ARYa143 beni progesteron hormonum dengeli çıkmadığı için ben kullanmaya devam edicem aşkım bugün gittim de doktora öyle söyledi
mervekalkann feyzaaltunakyuz Çok normal 20 dk uzanmanız yeterli fazlalığı atıyor çamaşırda ve idrarda görebilirsiniz Ben de erken haftalarda kullanmıştım.
bilgia feyzaaltunakyuz ben ağızdan kullanıyorum günde 2 sefer 400 mg oluyor farkı var mı diye sormuştum yan etkisi fazla olur demişti baş dönmedi uyku halsizlik gibi
ARYa143 atiyeunlu hmm çok geçmiş olsun kuzum, sağlık olsun kullan nolcak, sonunda bebişe kavuşcan inşallah 🤗 Ben dr ü değiştim de ilgisiz geldi bana, düşük riski olan birini uzun zaman sonrası için çağırması garip geldi o bakımdan 🙄