Kızlar merhaba bugün kalktığımda tuvalette kahverengi leke olarak gördüm doktorum çağırdı hemen gittim bebekle hiçbir sorun olmadığını kalp atışının çok iyi olduğunu kanama alanında görmediğini söyledi ben zaten kan sulandırıcı iğne corasprin ve progestan fitil kullanıyordum şu anda aspirinle progestanı kesti progestan yerine progestan iğne verdi daha önce böyle bir şey yaşayan var mı korktum