kumsalyildirim Kızlar bir oğlum var 7 yaşında. 1 seneyi geçti 2. Bebeği istiyoruz hala olmadı. Ben gereken tüm testleri tahlilleri yaptırdım sorun çıkmadı . Eşim sperm testi verdi onda da sorun yok. Artık son olarak rahim filmi çektirmek kaldı. Bir gebelik oluştu. Tüplerde sonradan kapanma gibi bir durum olabiliyor mu bakılması gerekir mi ? Birde rahim filmi çektirip hemen sonra hamile kalan varmı ? Etkisi var diye duydum ama varmı yaşayan ?
atiyeunlu kumsalyildirim evet bitanem bende çektirdim sonrasında hemen yumurta çatlatma iğnesi yaptırdım hamile kaldım
Semanur_koroglu kumsalyildirim ben çektirdikten sonraki ikinci ay hamile kaldım hiçbir sorun yaşamadım çok şükür
fatma102 kumsalyildirim biz çocuk dusundugumuz ay kimyasal yaşadım ilk aydan…daha sonra 2 sene felan olmadı tüm testler yapıldı iğne tedavisi vs yapıldı.. süreci doktorum gebelik oluştuğu ve bir sorun olmadigi için hep yavaştan aldı doğal yolla olsun diye bizde öyle istiyorduk..Ve artık hsg cekinmem gerektiğini söyledi doktorum daha fazla beklemeye gerek yok dedi sonrasında aşılama tüp Bebek hepsini göze aldık artik ben pcosum hsg den önce vit. Takviye Kullandim 1 ay.. sonra hsg çekindim kullanmaya devam ettim cekindigim ay hamile kaldım..ve İnan hiç ümidim yoktu öyle dikkat falanda etmedik nasip ve kafadan cikartmaktami bitiyor bilmem ama benim sürecim böyle oldu canım 🪷
fatma102 kumsalyildirim kafanda takıntı kalmasın çektir bir an önce tüplerde sorun var ise açılma ihtimali yüksek basınçla sıvı veriyor doktor çünkü.. anestezi almanı önermem o kadar abartildigi gibi değil 1-2 dk işlem ve acı da tüpler tıkalı olursa daha şiddetli oluyormuş adet agrisinin ust safhası gibi 10-20 sn falan ağrı hissediyorsun sonra normal hayatıma devam ettim.
atiyeunlu Tüplerde kapalılık varsa bile o yaptıkları ilaçla açılıyormuş bazı kişilerin ki bende öyle duydum
atiyeunlu ucigdem sonrasında yaptırdım bitanem ben ama kesinlikle özel hastanede yaptırmalısın anestezi almadan yaptırma
kumsalyildirim atiyeunlu ay çok mu sancılı ağrılı sonrasında sıkıntı yaşanıyor mu ? Anestezi genel mi lokal mi nasıl ?
esiel Ben ben bennn👋 ilk kızımı çok istedik ama bi türlü olmadı en son o işlemi yaptırdık sancılı bi işlem ama kanalların tıkalıysa açıyor sonra çatlatma iğnesi vurdular ama olmadı. 2 ay sonra kendiliğinden oldu bence onun etkisi vardı
kumsalyildirim esiel tüpler sonradan tıkanabilir mi ki ? İlkinde hemen hamile kalıp 2. Ye kalamadım ya
atiyeunlu kumsalyildirim ben genel anestezi aldım aşkım çünkü çok araştırdım anestezi almadan yaptırılmazmış çok ağrılı bi işlemmiş sonrasında sıkıntı yaşamadım hiç ağrı falan da olmadı
kumsalyildirim atiyeunlu bende bugün doktorla görüştüm . Anestezili oluyor dedi de. Oda bir sorun kendine gelmesi falan . Ne kdar süre uyutuyorlar
minekc Bizim de herşey mükemmel çıktı en son rahim filmi kalmıştı geçen gün çekildim iki tüpüm de tıkalı çıktı :( ben 6 ay önce hamile kalmıştım, yani bu kadar kısa sürede kapanması nasıl olabilir bilmiyorum ama olmuş işte 😢 hemen çektirin bence 🌸
kumsalyildirim minekc aaa tüh . Bende diyorum bir normal doğum yaptım falan 7 8 senede tıkanır mıymış tüpler falan diye. 1 hafta sonra çektireceğim inşalalh. Peki verdikleri sıvı ile açıldı mı tüpleriniz ?
Esranur_53 Bende cektirdim ama anestezi almadim benide korkutmuslardi ama abartildigi kadar bi agrisi yok anestezi almaya hic gerek yok adet agrisi bildigin ve 5 saniyeden fazla sürmüyor bende cektirdikten bi kac ay sonra hamile kaldim tüplerim tikali degil ama ufak bi takaniklik varsa bile acilmistir ilac heryere ulasti demislerdi ama tavsiyem anestezi almana gerek yok sonrasindada normal ayaga kalktim yatırmadılar direkt kalktim giyindim ciktim sonrasinda agri sizi hic bisey hissetmedim
negna kumsalyildirim ben çektirdim canım kızımdan sonra bende ikinci kez gebe kalamadım rahim filminden sonra da olmadı
bahardurum kumsalyildirim kızım 8 yaşında 5 sene önce çektim temiz çıktı sonra bi düşük oldu ondan 1 sene sonra tekrar film çektim yine temiz çıktı 3. ayında gebe kaldım