aysenur_27_27 benim kizimda kız istiyordu cinsiyeti oda 4 yaşında ,cinsiyet erkek duyunce ağladı biraz sonra dedi başka kız kardeş istiyorum tekrar yapın dedi ,zamanla alıştı kabullendi artık erkek kardeşim olucak benim diye mutlu mutlu söylüyor ,çevrenizde olan erkek bebeklerden gosterin bak kziim ne kadar tatlı bir bebek falan diye ,alıştır hem kıza hem erkeğe kabulenicektir merak etmeyin süreç uzun