Kızlar selam yardımınıza ihtiyacım var. İkinci kızımı bekliyorum nasipse. Onda doğumumu ve şimdiki kontrollermi de özelde oldum. Fakat fiyatları duydukça dudaklarım uçukladı 80-120 bin arası fiyat aldım. Bana mı çok geldi bilmiyorum ama şaşırdım. Neyse arada Çiğliye kontrollere gittim tahlil için orda da ilgilendiler sağolsunlar ama doğum konusunda fkrim yok hiç. Sezaryen olcak doğumum. Orda doğum yapan ya da tecrübeli olup fikir vermek isteyen var mıdır? Doktor tavsiyesi ya da asla yapma diyen bütün fikirlere açığım. Özelin rahatlığı bambaşka ama dezavantaj olarak ilk kızımda mesela bir gece yatırdılar ve doktorum sadece bebeği çıkardı ve gitti dikim aşamasında falan hiç yoktu. Kafam cok karışık eşimde her zaman devlete daha cok güveniyor ama ben korkuyorum diye bi şey de demiyor sadece özele vereceğimiz parayı sana bilezik yapayım dedi 😁😁 aklıma da yatıyor tecrübeli anneler bana akıl verin uzun oldu kusura bakmayın..🥹