unziii Egepol hastanesinde detaylı ultrason yaptıran anneler varmı memnun kaldınız mı kızlar doktor adı alkım gülşah şahingöz. Memnun kalan arkadaşlar yada kalmayanlar tecrübelerinize ihtiyacım var
Kubraa06 unziii ben çok memnun kaldım kendisi çok ilgiliydi bebeğim yüzünü pek göstermedi çok uğraştı bize gösterebilmek için detaylı bilgide verdi
unziii simaycav naptınız ben serkan güçlüye aldım randevu. bilgi veren çok olmayınca doktor hakkında serkan beyi duymuştum ona aldım.
Kubraa06 bircant ben yılbaşından önce randevu almıştım ama yılbaşından 2 gün sonrasıydı randevum yinede önce aldığım için zamsız fiyattan yaptırdım 5200 dü
simaycav unziii gerçekten kimse bir şey dememiş 😞 doktorum direkt egepolünkine yönlendirdi. 8000 TL dediler bana ücret olarak, sizinki ne kadar acaba?