merhaba. ben universite hastanesinde denedim. 39 yasindayim amh 0.9. direkt tüp bebek olarak basladik. rapor cikiyor odediginizin %70ini geri aliyorsunuz. ilaclar ucretli. hastane de belli bir miktar istiyor. sanirim biz toplam 50 bin gibi bir odeme yaptik. ilaclara odedigimizin bir kısmını geri aldik. rapor kabul edilmezse hepsini siz ödüyorsunuz bu durumda ortalama 100bin gibi bir ucret çıkıyor canim.
aşılama yapılmadi bize. yas unsurundan dolayi direkt tup bebek tedaviai başladı. rahim filmi falan da istiyor onu da ozelde çektirdik randevusu uzun diye. tedavi de adetin 2. ya da 3. gunh basliyor, 15 gün kadar sürüyor. bana 2 embriyo transfer edildi ama ilk denemede tutmadı. umarim sende ilkinde tutar da 25 gunde hemen guzel haber alirsin canim