glhncsr ağlayarak kendinizi sadece strese sokmuş olursunuz bu normal ve çoğu kişide görülen bir durum kese boş diye boş gebelik olacak değil illaki bende gittiğimde kese boştu çünkü önce kese sonra bebek oluşuyormus bende çok stres yapmıştım iki hafta sonra gidince bebekte görüldü doktorun boş gebelik demesi çok saçma olmuş bence sizde iki hafta sonra tekrar bı kontrole gitmelisiniz kendinizi üzmeyin hayırlısı neyse o olsun 🤲🏻🌸🫶🏻