AnnesileYavrusu ben de güzelyalıda yapmayı düşünüyorum ama biri kasımda diğeri martın başında iki yakın arkadaşım doğum yaptı orda. İkisi de çok memnun kaldılar. Hastaneden ilgiden güleryüzden. Sadece söyledikleri sütün gelmezse bebeğe mama vermiyormuş hastane bekler bebek diyormuş. Sen yanında götür dediler bana öyle bir durum olursa diye.