eminee_ gamze hanımın dediği gibi kendin bir şeyler yap önce, bende senin gibi o haftalarda sorun yaşamaya başlamıştım. Ama ne kadar biz dikkat etsek lifli beslensek falan yine de hem baskı arttığı için hemde damarlarımızdaki kan hacmi genişlediği için hemoroidler de genişliyor. Doktorunla da paylaş bilsin, ağrı ve kanama için fitil ve kremi var çok iyi geliyor ben sorun yaşadıkça kullanmıştım gebelikte de güvenli zaten, doktorun yazar sana. Ben doğum için de yine belirteceğim, ıkınmak iyi gelmiyor malum 😓 çok geçmiş olsun, umarım uzun sürmez 🥰