gizay2303 bende cok erken öğrendim 180 küsürdü beta kese de gözükmedi kalp atısı da bu süreçte iki günde bir beta verin yükseliyorsa sıkıntı yok kalp atısı 7. haftadan sonra duymustum hatta 8i bile bulabiliyormus. Ve de adet tarihine göre olmuyor bazen benim geç yumurtlama olmustu korkmustum ama hiç sıkıntı olmuyor korkmayın❤️