mineayse9696 Kızlar merhaba ben hamilelik için kendi doktoruma gideceğim bayram önü geçici olarak sıra bulamadığım için devlete gitmiştim kalp atışını duymuştum 8+3 deyim ikinci randevuyu kaçıncı haftada gitmem gerek
Noyimommy mineayse9696 ben 7. Haftanın içinde gitmiştim doktorum 1 ay sonra gel demişti o zaman ama ilk gittiğimde de kendi doktoruma gitmiştim bazı doktorlar ilk aylarda 2 haftada bir çağırmış burda görmüştüm
Hatice_00 mineayse9696 ben yedi haftada bir giderdim iki çocuğumda da riskli degilsen bir buçuk iki ayda bi gidebilirsin