melissa55 ben bunları hazırladım dün 2. doğumum olucak ilki kadar cok sey doldurmadım.

kendime 1 pijama +2 hasta bezi + orta boy havlu + yarım atlet sütyenimsi olan + 2 çift çorap
1 tane müslin battaniye + 1 tane pamuklu battaniye
bebişe 2 yedek takım + 5 bez + 1 ıslak mendil
hemşireye verilecek takım en kücüğü icinde 1 tane bez var bir de müslin örtü sarmak için orta kalınlıkta
2 ağız mendili koydum ama kendimde kullanırım göğüs pedi almadım akarsa belki göğsüme koyarım
terlik + kirliler için poşet + peçete
- bolca atıştırmalık koyucam şu an bozulmasın erimesin diye koymadım benim hazırladıklarım bu kadar.
emzik vs koymıcam kullanmam sanırım almadım da kullanılacak temel şeyler bunlar ben makyaj yapmayı düşünmüyorum gözüm onu görmez bende o şekilde bebeğe yaklaşmak istemem parfüm deodorant sürmem sıkmam olabildiğince en sade bu sekilde gidicem