5+5 deyim acık pembe lekenme geldi bugün silme şeklinde 3 4 gün öncede gelmişti doktor tavsiyesi ile Progestan ve kan sulandırıcı ilaca başladım ama bugün yine çok açık pembe leke geld peçete yine çok tedirgin oldum ilk gebeliğimde de böyle başlayıp kırmıza dönmüştğ 7 haftalıkken kürtaj oldum Sizinde başınıza hiç geldimi bu durum bu haftada yerleşme kanaması olmaz diyorlar bu durumda olup bebeğini kucağına alan varmı