prensesssannesi Arkadaşlar dayanamadım yine yaptım bu son zaten yarın adet günüm ama yok galiba bazen gölgemsi bişey görüyorum herlde göz yanılması akşam rüyamda da teat yaptım silik çıkmıştı bi umut yaptım ama yine tertemiz sanırım
Elisa0110 prensesssannesi bekle yine de dediğin gibi belki kuruma felan dır regl günün geçerse kan verirsin