aysanur yaptırmanıza gerek yok insülin direnci varsa ve sabah bazen yüksek çıkıyorsa hemen bir dahiliye yada endokrine başvurun beklemeyin bile tedaviye başlansın bende öyleydim insülin başladık 15.haftada bile bile yüklemeye gerek yok şuanda hafta ilerledikçe şeker artasaxak baş edilmeyecek zaten en azından şimdiden adım atmış olursunuz