Elfidanur Kızlar 35 gunluguz saat on ıkıden berı ayaktayız yatmadı yanıma aldım telefon elımde biranda uykuluydum bende elımden telefon alnına ve burnuna çarptı düşmedi çarptı kızarıklık vs yok napmam lazım o kadar kötü hıssedıyorum kı keşke almasaydım elıme yarım saat oldu sımdı bu yasanalı
bahar1995 Elfidanur inşallah birşey olmaz korkmayın ama takip edin şişlik olursa hemen bı doktora götürün
defnoloj Elfidanur ah analık😊 korkma bişey olmaz en kötü canı acır ağlat morarır ve geçer. Düşmemiş çarpmış diyorsunuz hem Kafasının arka kısmına da almamış darbeyi o yüzden gönül rahatlığıyla uyumasına müsade edebilirsin.
Meltemanneolsun Elfidanur ay benim kocam da düşürmüştü görüntülü annesine gösterirken daha 1 aylık anca vardı bebeğim. Bir şey olmadı çok şükür
aslmoms Özellikle kızarıklık, şişlik, morarma yoksa çoğu zaman problem oluşturmaz.. Her zamankinden bir fark yoksa endişelenme bence.
Elfidanur aslmoms bu soyledıklerın bırbırnı mı takıp edıyor suan mesela artık uyku sıkıştırdı kıcagımda uyumaya çalışıyor emzık verdım onunla uykuyu kontrol etmeye çalışıyorum uyandırayım saatte bır dedım kafasına bakıyorum sureklı beyaz tenlı hassas zaten kızarıklığı vardı
aslmoms Elfidanur Sürekli ağlama ve sakinleşmeme / Kusma / Uyandırmakta zorlanma, aşırı uyku hali / Nefes alırken zorlanma yoksa endişelenme. Eğer rahat edemem derseniz bir hstaneye gidebilirsinz.
Elfidanur orhismommmmmm inşallah olmaz bır on sn ye oldu olmadı ağladı sonra normal uyku artık sıkıştırdı yatırdım sımdı emzık verdım uykuda kontrol edıcem yattı ama bişey olmaz dımı
orhismommmmmm Elfidanur ay keşke hemen uyumasaydı ya gözlem üstünde olurdu önceden de bişi olduğu zaman bebelerı uyutmazlardı nolurnolmaz diye seni de korkutmak istemıyorum ya 30 dk sonra kaldır onu
Elfidanur orhismommmmmm kaldırmama da gerek kalmadı uyuyup uyanıyor on on beş dk arayla içim rahat ettı çok şükür bısey yok takıpteyım yanında
Elfidanur defnoloj canım yandı sorma gıtsın su zıkkımı fırlatasım gelıyor nasıl elim ayağım tıtrıyor sorma