Kızlar normalde uygulamada ayık 20sinde Regli olmam gerektiğini gösteriyordu 21inde 3 test yaptım ücüde direk pozitif çıktı pazartesi kan testi verdim sağlık ocağında 273 çıktı
Çarşamba özel hastane 389 çıktı
Perşembe devlet hastanesinde 398 çıktı
Doktorum aynı hastaneden labaratuardan devam etmem gerektiğini söylediği için bugün yine test verdim 2 günü geçtiği için aynı hastanenin 496.30 çıktı normal mi korkmaya başladım açıkçası böyle birşey yaşayıp sağlıklı gebelik tamamlayan var mı Salı kontrolüm var şuan lullandığım Regli takip uygulaması 4 gün geçilen gösteriyor reglim düzenliydi 4-7 gün arası gecikme diyenirliz