Arkadaşlar 9 mart transfer oldum 19 unda test verdim 160 çıktı beta değerim transfer gününden beri sürekli bel kasik vs ağrım var doktor 31 martta kese icin çağırdı ama ne zaman geçiyor ne de benim sinir sistemim buna müsaade ediyor sürekli ağlama isteği sürekli kafam da kuruyorum benimle aynı durumda olan var mı sureci nasil geçirdiniz?