Baloglus Kızlar merhaba. Bebeğimin hareketlerini gayet net hissediyorum artık. Bugün daha güçsüz ve az hareket ediyor sanki sabahtır. Hiç hareket etmiyor değil ama böyle normaldeki gibi net ve fazla da hareket etmiyor. Normal mi bu haftada bilgisi olanlar ?
leefamily Haftamdayım bebeğimim bir günü bir gününü tutmuyor. Hareket ettiği sürece sorun yok. Sık pozisyon değiştiriyor.