Kızlar 37+4 haftalık hamileyim . 10 seneyi aşkın hemoroid ve anal fissür sorunum var. Genel cerraha gittim normal doğuma engel değil dedi. Krem ve dışkı yumuşatıcı şurup yazdı. Kadın doğum doktorumda normal doğum diyor. Bu şekilde olupta normal doğum yapanlar yazabilir mi çok endişeleniyorum