yakutfamilia 16 martta verdiğim kn sonuçları hala çıkmadı. Araya bayram girdi diye mi? Normalde bir haftaya çıkmış herkesin. Sistemde gözükmese bile çıkmış olma ihtimali var mı acaba? lütfen aynı durumu yaşayanlar varsa bilgi verebilir mi?😔🙏🙏
gullutls yakutfamilia çam sakura bende detaylı yaptırdım sonucu e nabıza düşmedi galiba sistemsel yoğunluk var anlamadım hastaneye de ulaşım sağlayamıyorum perinatoloji kliniği cevap vermiyor ama isterseniz sizde arayın bir
gullutls yakutfamilia bende de öyle olmuştu cimere ve sağlık bakanlığı iletişim hattını aradım şikayet oluşturdum ulaşamadığıma ve raporumun e nabıza düşmediği ile ilgili bilerek açmıyorlar galiba yoksa gittiğimde yoğunluk yoktu öyle
gullutls yakutfamilia bugün sağlık Bakanlığından aradılar ulaşım sağlayıp yetkili birime ileteceğiz diye ama hala sistemde görünmüyor sonuçlar
yakutfamilia gullutls siz ne zaman yaptırmıştınız detaylıyı? Birde randevularda detaylı usg yapılmamaktadır yazıyor yapılıyor ama sonuçta değil mi?
gullutls yakutfamilia 24 martta Salı günü o gün içinde düşer demişlerdi düşmedi sisteme ben perinatoloji ışıl turan bakırcı dan aldım randevuyu orda sadece riskli gebelere bakılmaktadır yazıyor ben öyle almıştım gittiğimde de sordular ne için geldiniz diye detaylı dedim baktılar
elifsvc gullutls Randevuyu nasıl aldınız doktor alan mı açıyor ve randevu bulmak zor mu perinatoloji bölümünde doktor bebek ultrason fotoğrafı veriyor mu
gullutls elifsvc evet daha önce ikili test için zaten kadın doğum alanından perinatoloji kliniğine açmıştı doktor haftasonu 10 da rahat bulunuyor sadece riskli gebeliklere bakılmaktadır ibaresi ile alabilirsiniz