Dilaraclkalav bacım valla bwbeğin hateketlerinde sorun yok diye 36 da bakalım dedi başı ve karnı 37 38 haftalık büyüklükte benimde hakkım bitti kontrol muaynesime gidicem 9 gün içinde doktorum sağolsun diğer kliniğine davet etti orda muayne 1200 medicanada 6000 bin yaIk 6000 bin verme dedi nst ker ücretsiz sadece nst kaydı açtır dedi yani doktorum çok ywrdıöcı olan bir hanım özellikle sezeryana yönlendirmiyor ihtimalimiz var dedi böye devam ederse sanki sezeryan olacakmış gibi geliyor bana travmatik olsun yırtıklı olsunda istemiyorum açıkcası hastane çantam hazır bacım