Benim 3 tane kanama alanım vardı kanamamda oldu 20gün en son muayenemde bir tane kanama alanı var dedi doktor 3güne bir proluton iğne her gün sabah akşam progestan içiyorum şu an bitmek üzere Allah nasip ederse açık kahverengi şeklinde leke oluyor sadece lavaboya kalkıyorum yemeğim falan yatağa geliyor bolca dinleniyorum inşallah bebişlerimiz sağ Salim doğarlar