sudeborakk 12345ddd cinsiyetimiz daha belli değil ama eşim Zeyd ismini çok beğeniyor ben de yanına bir isim daha ekleriz diye düşündüm bakalım karar vermek çok zor 😅🩵
eminaas badhomian bende şimdiki isimleri sevmiyorum geçen hastanede bitek benim oglumun adı normaldi Dr bile dedi normal bir isim gördüm diye sizinki de çok güzelmiş
melegim91 12345ddd Yeğenimin ismi Enis benim kulağıma çok kibarve havalı geliyor maşallah kendide çok efendi delikanlı oldu isminin kibarlığına yakışıyor 💙 Kendi oğluma Ahmet koydum ben ama ablam koymamış olsaydı ben Enis koyardım🫣 Mete Kerem gibi isimler de güzel
badhomian eminaas hahahahah aynı muhabeti doktorumla yaşadık valla benim rahmetli annemin adı denizdi ilk beneğim kesin deniz olacaktı erkek beniş olumca elimde özcan deniz olsunmu dedi onuda kırmadım böylr oldu benimde ismim derya beniş deniz babasıda ö ile başlıyor ismi şkimizede uyumlu oldu isimde hiç zorlanmadım çok şükür ☺️
eminaas badhomian benim de eşimin hayaliydi kız da olsa deniz olacaktı başınada ben Ömer ekledim babasının adı o istemedi ama ben ekledim vefat etmiş kiösede koymamış pişman da olmadım sanki içimde bir his Ömer olsun diyip duruyordu içimdeki hisse güvendim .bilmiyorum bu isimler çok degışik geliyor bana ben geriden geliyorum yoksa insanlar mı önde anlamadım
badhomian eminaas çok iyi yapmışsınız canım valla antin kuntin isimleri bende sevmiyorum ismiyle yaşasın güle güle kullansın çok güzel isim seçmişsiniz
eminaas badhomian aynen antin kuntin çok güzel bir deyim oldu 😀teşekkür ederim sizinde adıyla büyüsün
pamugummmm 12345ddd İlk oğlum Ömer Yavuz. Şimdi 2.ye hamileyim o da erkek olacak Yiğit Alp düşünüyoruz 🩵💙