aanbskrt Arkadaşlar adetıme 5 gün kala test verdım kan. İdrar vermedim . Özel bır hastanede Sonucum <0.1 gıbı bısey çıktı negatıf Ama ben ıdrar vermedim ki neden öyle yazıyor acaba sıstemlerı o sekılde mı ? Daha önce başına gelen oldu mu
sudeborakk Canım o yazan şey idrarla alakalı değil Kan testi yaptırmışsın, o sonuç beta hCG değeri. Sistemlerde bazen otomatik olarak öyle ibareler olabiliyor <0.1 çıkması şu an için negatif demek
aanbskrt sudeborakk bende senın gıbı düşündüm canım teşekkür ederım :) ınsallah allahım hayırlı zamanda sağlıklıca nasıp etsın