Kızlar 37. Haftamdayım enfeksiyondan dolayı kaşıntım akıntım var doktor akıntıma bakacağını söyledi spekulumla mı bakılıyor direkt pamukla alamıyorlar mı bebeğe zararı var mı ağrılı mı çok ilk aylar vajinal ultrason yaptırıyordum o ağrısızdı benim için mesela ama buna çok kötü yorumlar gelmiş