kumsal3437 off canm bende hastanede yattım vallahı 12 den once azalmadı dramamine azaltı benımkınıde suan 16 olcam sabahları hâlâ safra kusuyorum ama sonra ıyıyım ilk 3 ay cok zor oluyo sabretmekten baska bısey gelmıyor. Haslanmıs patates yada bol lımonlu patataes salatası ye baslrda o iyi gelmıstı bana. Benımde idrarda keton cıktı.acıle git cok kusuyorum kac gundur su ıcemedım yemekte anında cıkıyor falan de. Verırler ınsallah serum.