lagerthaaaa Kızlar makinesini almak istiyorum sizce gerekli mi ve kullananlar hangi markalardan memnunsunuz 😎
Havin49_ lagerthaaaa çok gereksiz bişey bence mana yapmak veya işte biberonu kaynatmak zor olmasa gerek
aslmoms ben bunu önce almayı planladım . Daha çok mama suyu sıcak ve sabit gece kalsın diye. Gece kalk ısıt soğut uğraşmamak için. Sonra ondan vazgeçip mama suyu hazırlayan kettle almayı planladım. sterilize etmek için tamamen kaynatmayı planlıyorum.
lagerthaaaa aslmoms alicsyndrome bbaskal Havin49_ Kızlar hepiniz gereksiz yazmışsınız ben ilk bebeğimde kaynatma konusunda çok verimli olamadım yani sürekli steril edemedim istediğim gibi acaba ekstra bir rahatlık olurum diye düşünmüştüm. Gerçi evimde artık yerde kalmadı o kadar çok şey eşya var ki gerekli gereksiz bilemedim 🤷🏼♀️
alicsyndrome izlediğim videolarda hep boşuna aldık boşuna yer kaplıyor falan demişlerdi en iyisi kaynatarak sterilize etmekmiş sanırım 🤔
bbaskal lagerthaaaa bende işte koyacak yerim olmadığı için almadım yoksa ilk hamileliğimde kaç defa sepete ekledim sildim 😅 bende her şeyin makinası var zamanında alıp alıp kullanmadım işte o yüzden de bunu almadım artık
Sweetie_Little_Jean yani bence bağışıklık sistemi hastalığı falan yoksa ya da prematüre değilse steril etmek çok gereksiz. benimki şuan 4 aylık her şeyi ağzına almaya çalışıyor eğer doğduğundan beri sürekli sterilize etseydim şimdi sürekli hasta olurdu çünkü vücudu hiç tanışmamış olurdu. emziğini sık sık değiştirip sabunuyla ve hafif sıcak suyla yıkadım kuruttum verdim bence yeterli steril etmek falan gereksiz yere zaman ve enerji kaybı. insanın bebeği olunca 2 dkya bile ihtiyacı oluyor tuvalate gitmek veya dinlenmek için bir iş daha eklemeye gerek yok. bizim zamanımızda sterilizasyon aleti mi vardı ayrıca daha iyi oluyor bağışıklık sistemi biraz mikropla tanışınca