kps Kızlar gatada takipli veya doğum yapmış olanlar önerir misiniz? Hangi doktora takipliydiniz? Ben Gaziye gidiyorum ama yakınlık açısından Gataya geçmek istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸
Prensesmom_ kps iki dogumumda Bilkent şehir hastanesinde oldu ikinci perinotooji takipli şuan üçüncü gebeliğim yine perinotooji takibindeyim çok da memnunum mm
kps orhismommmmmm evet riskli gebelik benim ve çok kaba doktorlar gördüm hep. stresli bi insanım uyumlu bi insan olsun istiyorum umarım vardır öneride bulunacak anneler 🥹🙃
orhismommmmmm kps inşallah postun üste çıksın GATA’nın Google yorumlarına bak memnun olan olmayan daha belli olur canın
kps orhismommmmmm Ulaş Fidan varmış galiba çok güzel yorumları var bakayım biraz daha araştırıp gideceğim olmadı. Teşekkür ederim bu arada 🌸
kps seda1826 ben şuan perinatolojiye gidiyorum kuzum ama geçiş yapana kadar Funda Cevher Akdulum takipliydim. Çok kibar ve tatlı bi doktor kesinlikle tavsiye ediyorum 🌸🤎
seda1826 kps ben suan perinatoloji arayışındayım o yüzden soruyorum il dışından geleceğim detaylı ultrason duruma görede amniyosentez yapılacak
kps seda1826 Ben memnunum Gaziden kuzu hastaneyi arayıp bilgi alabilirsin ama direk gidiliyor sanırım
kps seda1826 Arayıp bilgi alman daha iyi olur canım benim doktorum Deniz Karçaaltıncaba ama asistan muayene edip hocasıyla ilerliyor maalesef üniversite hastanesi olduğu için. 29unda gideceğim eğer özel hocalar varsa mutlaka yazarım.