btlevrnn Doktor 2 cm açılman var dedi ara ara sancım geliyordu bende otu suya koydum ama ot açıldı benımde sancım durdu otu çıkarıp sancım çoğalınca tekrar atsan olur mu
NobleMom btlevrnn Ben ilk doğumumda yaptım bunu ikincide yapmadım 🙂 İlk doğumumda ot açılmıştı ama benim açılmam çok zor olmuştu neredeyse sezaryene dönecektim 🙂 Sizin tercihiniz tabiki ✨🤍
kaplanseren btlevrnn 3cm açılmam vardı evdeyken, otu dua ederek suya koydum ve o şekilde hastaneye gittim ot da kavanozun içinde kucağımdaydı (tekrar çıkar koy yapmadım)vardığımızda kocaman açılmıştı 2 saat içinde doğum yaptım şükürler olsun. Bebek doğduğu an annem sudan çıkardı.
kvsr1603 btlevrnn ilkinde olmadı açılma ilerlemedi sezaryen oldum ikincide suyum geldi suya koyduk hastaneye gittim açılma hızlı ilerledi 2 saat sonra doğum yaptım bu sadece koy açılsın sende açıl olmuyor biz tevekkül edip Allah’tan istiyoruz hayırlısını diliyoruz sonucuda hayırlısı olarak kabul ediyoruz yani herşeyi birşeye bağlamadan yapalım elimizden gelenleri yapalım
btlevrnn NobleMom benimde 2 cm açılmam vardı 4 gün önce doktor 2-3 güne doğum olur dedi olmayınca otu attım ama yine ilerleme yok
handekarahan kaplanseren özellikle okunması gereken bir dua veya sure var mı acaba içinden geldiği gibi şifa niyetine mi du ediyorsun bende alıp denemeyi düşünüyorum da bilmiyorum nasıl yapıldığını
NobleMom btlevrnn Doğum başladığında suya koyarlar genelde. Sizin durumunuz daha net değil. Ahududu çayı, aksak gebe yürüyüşü, merdiven inip çıkma, perine masajı, korunmasız ilişki gibi şeylerle destekleyin açılmayı 🙏🏻🤍
kaplanseren handekarahan Meryem suresini dinledim, suya koyarken de Fatma ananın yardımını istedim içimden geldiği gibi konuşup dua ederek suya bıraktım. Ama zaten otu alırken inanılmaz derecede inanarak aldım o açılınca ben de açılacağım dedim hep.