fkurtba Kızlar pazartesi sonuçlar için randevum var ama bekleyemedim anlayanlar yaşayanlarınız varsa bakabilir misiniz ?
alicsyndrome Hamilelikte Tshın 2.5in altında olması istenir Tsh güzel ama t4 biraz sınırda kalmış o yüzden düşük doz ilaç başlayabilir belki doktorun ya da emin olmak için ekstra kan testleri de isteyebilir korkulacak bi durum gözükmüyo