kayamoomss ilknur3131 yaa maşallah sağlıkla kucağına al insallah 7 gün varsa düşük deger normal yükselir o 😊🌸 hayırlı olsun
ilknur3131 Cimcime30 canım İnan her namazımda her dua edenler için dua ediyorum rabbim inşallah herkese her isteyene nasip eder
ilknur3131 Cimcime30 birde benim doktorum gerçekten iyi bu saatte bile mesajıma cevap veriyor şu ilaçları al şunları kullan haftaya bakalım dedi
ilknur3131 kayamoomss insan korkuyor önce düşük yapınca kimyasal dediler düşük dediler Kasım ayında haliyle tedirgin oluyorum
ilknur3131 Esma006 ederim tabiki. Ben kasım ayında düşük yaptım. Beta 157 idi birden düşmeye başladı o yüzden korktum biraz 🤲🏻