Aminehira ben daha doğum yapmadım ama bende sezeryan olucam az daha abartsalarmıs 2 ay nedir ya bacak ameliyatı olmucaaz🤦🏼♀️😂 hiç takma şu insanları valla soğuturlar insanı yurt dısına gidesi geliyo insanın😂 benim arkdam sezerle genel anesteziyle doğurdu bana öneriyo ay cok iyiydi diye😂 ağrısı 1 2 gün olmus 1 haftada tam anlamıyla kendine gelmiş bu yani 2 ay nedir anam babam🤷🏻♀️🙄