ebrargrbz basak19 Bende 39+4 de doğum yaptım bol bol hurma yedim yürüyüş yaptım ve doğum yaptığımın sabahı merdiven inip çıkmıştım gecesine sancılarım başladı sabaha karşı hastaneye gittim 5-6 saat içinde doğumum gerçekleşti 🌸
prenses99 ebrargrbz günde kaç tane yediniz hurma bende çok yürüyünce sancı oluyor ama geçiyor ilerlemiyor 37+5 olduk
ebrargrbz prenses99 4-5 tane ya önemli olan yemek çok yada az yemek değil nst de sancılarınız çıkıyor mu