Bugün kontrolüm vardı 35+3 haftaligim doktor sezeryan günümu verdi Rabbim nasip ederse 15 Nisan’da üçüncü kızıma kavusuyorum. 38+1 de doğmuş olacak 🤲♥️ikinci sezeryanim zor geçmişti benim için dua eder misiniz Rabbim sağlıklı kolay bir doğum nasip etsin 🥹